چرا بیمار نارسایی کلیه است پا آسان consegir بی اشتهایی و Hichados
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیمار نارسایی کلیه است پا آسان consegir بی اشتهایی و Hichados

از آنجا که بیمار از نارسایی کلیه آسان به consegir اشتها و پا HichadosEn درمانگاه، با توسعه بیماری کلیوی است، علائم بیشتر و بیشتر به نظر می رسد به طور مداوم، هر دو بی اشتهایی و تورم پا به آنها رایج است.

چرا بیمار نارسایی کلیه بی اشتهایی؟

شما می دانید، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی سطوح بالای کراتینین، عملکرد کلیوی پس از آن خواهد بود آسیب دیده بیش از 50٪، به طوری که کلیه ها می تواند به طور موثر نمی کار، سموم و مواد زائد در sangre.En عمومی تجمع می یابد، می توان گفت که سطح بالای کراتینین معنی سموم سم بالا در sangre.Las خود را نه تنها سلول های کلیه را از بین میبرد، اما همچنین بد برای معده است. بیماران با بیماری کلیوی بی اشتهایی.

چرا بیمار می تواند تورم پا aparacer؟

به طور کلی، بیمار بزرگ بیماری های کلیوی نشت پروتئین پروتئین orina.Como دست داده است، فشار کاهش می یابد، و آب از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث التهاب می شود.

چگونه برای از بین بردن علائم ناشی از نارسایی کلیه؟

همانطور که همه ما می دانیم، نه یک کنترل علائم خوب آسیب بیشتری به riñones.Así یک بیمار بیماری کلیه می شود باید اقدام به جلوگیری از این بیماری را بدتر است را.

اول، شما باید رژیم غذایی با توجه به condición.Entonces خود را تنظیم کنید، شما باید برخی از درمان که می تواند کمک تمیز کردن مخزن در کلیه و کنترل پروتئین در ادرار و تعمیر پیدا آسیب سلول های کلیوی است.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی چینی، می تواند به جلوگیری از بدتر شدن بیماری کلیوی بیماری paciente.Si بیمار خوش شانس است کمک کند، می توانید از این فرصت برای لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز یا پیوند renal.Espero تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ممکن است یکی از خوش شانس.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد osmoterapfia میکرو چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید مشورت دکتر WhasApp ما: +8615732170898 ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: